péntek, augusztus 07, 2009

Citromos desszert


Barátnőmtől kaptam a receptet, többféle változatban küldte el - az arányok változtak.
Nekem nem volt kedvem maradékot hagyni se a tejszínből, se a tejfölből, így teljesen más arányokkal készült el a krém, mint Ő írta (persze közben azért kóstolgattam...), de szerintem isteni lett.....és ami nem mellékes, nem kellett gondolkodni, mi legyen a maradékkal :)

0,5 l tejszín
450 gr tejföl
1 evőkanál zselatin fix
4 evőkanál porcukor
2 egész citrom
babapiskóta

A tejszínt habosra verni, belekeverni a cukrot, zselatint, tejfölt, valamint a citrom reszelt héját és levét. Robotgéppel gyorsan megvan.
Ezután vagy egy nagyobb tálba, vagy poharakba adagoljuk: krém, babapiskóta, krém...amíg tart a hozzávalókból, tetejére krém kerüljön.
Hűtőbe tenni kb. két órára, hogy a babapiskóta átpuhuljon.

Hűsítő és üdítő desszertet kaptam, nagyon fincsi lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése