hétfő, július 13, 2009

Tiramisu - olcsóbban

Ez egy általam kitalált változat, mivel a mascarpone kicsit drága... Aztán egy főzős műsorban egy olasz séftől hallottam, hogy ugyanúgy ajánlja a mascarpone helyett a vajkrémet, mint ahogy én azt magamtól kipróbáltam :)










1 doboz (200gr) vajkrém (tejszínes vagy natúr)
3 db tojás
3 evőkanál porcukor
18-20 db babapiskóta
2 dl feketekávé
kakaópor (cukor nélküli)

A tojásokat szétválasztom. A fehérjékből kemény habot verek. A sárgákat jól kikeverem a vajkrémmel és a porcukorral, majd hozzákeverem finoman a felvert fehérjét.
Egy lapos tálkába (kb. 25x18 cm-es) egymás mellé tettem a kávéba áztatott babapiskótákat, majd rá a krém fele, erre megint a kávés babapiskóta, majd a maradék krém.
A tetejét pedig meghintettem bőven cukormentes kakaóporral és ment a hűtőbe. Kb. egy óra múlva már fogyasztható is.....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése