kedd, február 02, 2010

Képlopás....


Több blogon olvastam, hogy képeket, bejegyzéseket tulajdonítanak el a forrás megjelölése nélkül....
Egyetértek azokkal, akik tennének ez ellen, ezért én is ide tenném a blog oldal elérhetőségét, ahol ezeket közzé lehet tenni, illetve fel lehet hívni mások figyelmét is.
Nekem igazából nincsenek jó képeim, hisz csak telefonnal fotózok, nem hiszem, hogy bárki is elvinné...nem is magam miatt...
Ha valami ötletet, receptet látok valahol, én is mindig megjelölöm honnan van, illetve azt, hogy én hol bukkantam rá. Szerintem ez a minimum, mert senki nem az ellen tiltakozik, hogy ne "vegyenek-vigyenek" el Tőle képet, bejegyzést, csak az a minimum, hogy a forrást jelöljük meg!
Tehát az oldal: Gasztrofotók eltulajdonítóinak feketelistája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése